Summer French Lessons – Revision & Learning for Children, Teenagers and Adults

Bonjour,

Professeure de français à Londres depuis 6 ans, je propose des cours de français en présentiel ou en ligne adaptés à chaque élève.

Pendant l’été, j’accompagne les enfants et adolescents dans leurs révisions : consolidation des bases, remise à niveau, préparation de la rentrée, ainsi que préparation aux examens (GCSE et A-level). Actuellement professeure de français à temps partiel dans un collège/lycée anglais, j’aide les élèves à gagner en confiance en expression orale, grammaire, vocabulaire et compréhension.

Je propose également des cours pour adultes souhaitant commencer le français, progresser, préparer un voyage ou simplement profiter de l’été pour apprendre une nouvelle langue dans une ambiance conviviale et adaptée à leurs objectifs.

À bientôt,
Margot

Hello,

I have been working as a professional French tutor in London for 6 years, offering both in-person and online lessons tailored to each student’s needs.

Over the summer, I support children and teenagers with French revision, helping them strengthen their foundations, catch up on areas of difficulty, prepare for the new academic year, and get ready for GCSE and A-level exams. As a part-time French Language teacher in an English secondary school, I help students build confidence in speaking, grammar, vocabulary, and comprehension.

I also offer lessons for adults who would like to start learning French, improve their existing skills, prepare for a trip, or simply take advantage of the summer to learn a new language in a relaxed and enjoyable environment.

Looking forward to hearing from you,
Margot