French legal intern / job

I am qualified in French and English law with two postgraduate masters. I qualified with an LLM in international commercial law from the University of Exeter last year and from the University of Rennes this year with a master in commercial law as well. I have interned in three different law firms in France (mostly specialized in company, competition and tax law). I am currently in London and would like to gain some experience from a London based law firm. I am looking for an internship or even for a job in an English law firm or a French law firm based in London.

Hello @angelandry !

Je fais suite à ton post.

Tu peux envoyer ton CV à Irwin Mitchell (c’est une law firm anglaise qui prend des stagiaires Français dans le département corporate. J’ai fait un stage de 6 mois chez eux il y a un peu plus d’un an. Tu peux contacter David Glass (partner en corporate) ou Mélanie Stancliffe (partner en employment et head du French Desk qui promeut les activités et dossiers ayant un lien avec la France). Tu trouveras leurs adresses mails sur le site du cabinet).

Bon courage!

Merci beaucoup de ta réponse ! Je vais tenter de leur envoyer un email. C’est encourageant de savoir que certains sont parvenus à trouver des stages !

@angelandry, tu peux aussi essayer ici →

Merci, je vais tenter également !

1 « J'aime »