French immersion program in South of France

Bonjour !

I’m a qualified and experienced French teacher. As well as online private lessons, I’ve created Destination French, language immersion courses in the south of France, in Anduze, a charming little village one hour north of Montpellier.
Immersion in the language and culture is the best way to develop your self-confidence when speaking French.

Interested? There are several options open to you:

1. Join a small group of other students, like yourself, to practice for a week through conversation workshops, cultural, social, and gastronomic activities. The next dates for this option are 7 to 14 June 2025.

2. Come alone or with your own group. Choose your dates and build your personalised program with me.

Don’t hesitate to contact me at my e-mail address: celineart.languages@gmail.com for more information!

À bientôt,
Céline Art

[French below]

Bonjour !

Je suis professeure de Français Langue Étrangère diplômée et expérimentée. En plus de cours particuliers en ligne, j’ai créé Destination French, des stages d’immersion linguistique dans le sud de la France, à Anduze, un charmant petit village situé à 1 heure au nord de Montpellier. L’immersion dans la langue et la culture et le meilleur moyen de développer votre confiance en vous quand vous parlez français.

Ça vous intéresse ? Plusieurs options s’offrent à vous :

1. Intégrez un petit groupe composé d’autres étudiants, comme vous, pour pratiquer pendant une semaine au travers d’ateliers de conversation et d’activités culturelles, sociales et gastronomiques. Prochaines dates pour cette option, du 7 au 14 juin.

2. Venez seul ou avec votre propre groupe. Choisissez vos dates et construisez avec moi votre programme personnalisé.

N’hésitez pas à me contacter sur mon adresse mail : celineart.languages@gmail.com pour plus d’informations !

À bientôt !
Céline Art