Cours d'anglais English Lessons & Proofreading w. Native Speaker Teacher

I’m a native speaker teacher (female) with 15 years’ experience and a standard British accent (RP).

I offer a wide range of lessons including Conversation Lessons, English for Travel, General English, Business English, Academic English, Cambridge English Exams (IELTS, CPE, CAE, etc.) and Job Search/Interview Preparation. I also offer a proofreading service and have a lot of experience with academic texts.

Lessons can obviously only be online right now, but in a « normal » situation, I also give face-to-face lessons at Kings Cross. I charge £35 for a 90-minute lesson and proofreading starts from £15 per 1,000 words.

I’m a nice and friendly teacher and can tailor lessons to your interests and needs - they can be as structured or as informal as you wish.

[www.englishlessonswithfleur.com]

[French Google Translation]

Je suis une enseignante de langue maternelle (femme) avec 15 ans d’expérience et un accent britannique standard (RP).

Je propose un large éventail de cours, notamment des cours de conversation, l’anglais des voyages, l’anglais général, l’anglais des affaires, l’anglais académique, les examens d’anglais de Cambridge (IELTS, CPE, CAE, etc.) et la recherche d’emploi / préparation aux entretiens. J’offre également un service de relecture et j’ai beaucoup d’expérience avec les textes académiques.

Les cours ne peuvent évidemment être en ligne que pour le moment, mais dans une situation «normale», je donne aussi des cours en présentiel à Kings Cross. Je facture 35 £ pour une leçon de 90 minutes et la relecture commence à partir de 15 £ pour 1000 mots.

Je suis un enseignant sympathique et sympathique et je peux adapter les cours à vos intérêts et besoins - ils peuvent être aussi structurés ou informels que vous le souhaitez.

[www.englishlessonswithfleur.com]