Babysitter quadrilingue à Maida Vale

Bonjour à tous,

Je suis une étudiante en Master 2 à King’s College London, récemment diplômée en droit français et anglais. Je propose du babysitting, aide après école, et aide aux devoirs aux alentours de Maida Vale ou Queen’s Park, occasionnel ou régulier.
J’ai de l’expérience en garde d’enfants ayant été auto-entrepreneuse pendant deux ans à Paris sous une agence de babysitting.
Je parle plusieurs langues (anglais, français, italien et suédois).
Mes horaires de disponibilité sont flexibles donc n’hésitez pas à me contacter pour en discuter.

Merci d’avance!
Elisa

2 « J'aime »

Bonjour Elisa,
Je suis intéressée par votre offre pour une sortie d’école (idéalement deux fois pr semaine).
Nous habitons à côté de Holborn/ Russel Square, l’école étant situé 5 min à pieds de notre logement).
Seriez vous intéressée?
Merci.

1 « J'aime »

Bonjour Elisa - nous sommes à la recherche d’une after school nanny pour nos 9YO et 12YO, dans la région de Queen’s Park / Kilburn, 5j/semaine après l’école. Je vous ai envoyé un message privé, contactez moi si ça pourrait convenir? Merci beaucoup! Aurelie

Bonjour @elisa7 ,

Nous sommes a Chalk farm et recherchons une babysitter/ soutien scolaire le samedi ou le dimanche après-midi
6 ans et 3 ans.

Cordialement
Angeline

Dites moi si cela vous intéresse
Cordialement
Angeline

Merci Aurelie pour votre message :slight_smile:

Are you an a student looking for an opportunity for additional income? Here is an exceptional chance for you:

:star2: Exciting Opportunity for Fashion Enthusiast! :star2:

Are you a trendsetter with a passion for fashion, TikTok, and YouTube? Maison Vivienne, a leading online destination for French style preloved treasures, is expanding its horizons and looking for a dynamic student to join our team!

:shopping: About Maison Vivienne:

With a strong presence on Instagram boasting 40K followers, Maison Vivienne is your go-to source for exquisite preloved fashion, featuring iconic brands like Hermes, Chanel, and Dior. We ship our curated treasures to fashion lovers worldwide, celebrating the timeless elegance of French style.

:rainbow: The Role:

As our Fashion Content Creator, you’ll be at the forefront of our TikTok and youtube expansion! Your creative flair will shine as you produce engaging videos on fashion topics, showcasing our premium products to a global audience. This is your chance to blend your passion for fashion with your TikTok and YouTube expertise.

:movie_camera: What We’re Looking For:

• A fashion-savvy student with a keen eye for style.
• Enthusiastic about creating content for TikTok and YouTube.
• Strong understanding of current fashion trends.
• Familiarity with preloved luxury brands (Hermes, Chanel, Dior, etc.).
• Excellent communication and storytelling skills.

:video_camera: How to Apply:

If you’re ready to embark on this fashionable journey with Maison Vivienne, here’s what you need to do:

• Share your TikTok, Instagram and YouTube profile to showcase your content creation skills. You can contact us via Instagram @maisonvivienneparis or via email hello@vivienneparis.com

:rocket: Perks:

• Gain hands-on experience in the fashion industry.
• Collaborate with a dynamic and creative team.
• Showcase your talent to a global audience.
• Exclusive access to Maison Vivienne’s preloved treasures.
Ready to make a mark in the world of fashion content creation? Apply now and let your creativity shine! :sparkles:

#MaisonVivienne #FashionContentCreator #TikTok #YouTube #FashionEnthusiast