Baby sitting london

Bonjour,

Je m’appelle Sarah, j’ai 24 ans et je propose mes services de French Nanny à Londres dès que possible.

Je suis quelqu’un de positive et souriante avec beaucoup d’énergie pour m’occuper d’enfants.
Je peux préparer à manger, faire des activités avec eux, ou simplement les garder à votre maison.

J’ai deux petits frères de 10 et 2 ans, et trois cousins (entre 7 et 12 ans) j’ai donc l’habitude de m’occuper d’eux.

Je suis disponible tout les matins jusqu’à 13h30 puis tout les soirs à partir de 19h, ainsi que tout les vendredis toute la journée et la soirée.

N’hésitez pas à m’envoyer un message directement

Excellente journée, Sarah

1 « J'aime »

Bonjour Sarah, we are looking for a nanny for afterschool, can you definitely not work in the afternoons? This is the job profile: Live Out Nanny Job in London Borough Of Brent, After School Nanny Job in London Borough Of Brent, Part Time Nanny Job in London Borough Of Brent - Mel - Childcare.co.uk
Thank you
Mel

Hi Mel,

I just checked and I could potentially make your schedule work with mine. Can I please check a few things:

What is the rate per hours ? What are the hours you will need me for ?

Will I be cocking for your son only or for your wife and yourself as well ?

I have nannying and cleaning experience and I’m French so I speak the language fluently.

I live in Newington Green so there’s a direct overground to Kensal, which is great.

Best, Sarah