**PART TIME LIVE-OUT NANNY (French or English or Dutch speaking)** - Islington, London N1

PART TIME LIVE-OUT NANNY (French or English or Dutch speaking) - Islington, London N1

• To look after two children (boy 20 months old) and a newborn baby due mid-January.
    Sole charge and shared care with the mum.

• Start date: January 2023.

• Working days and hours: Monday to Friday OR Sunday to Thursday from 12pm to 7pm (35h/week)

• Hourly rate: £15 net/hour (£525 net/week)

• Main duties: Helping with the mum with the baby, all the nursery duties, cooking for the family, keep the house tidy.

• Language requirements: Fluent English. Bonus if the nanny can speak French or Dutch.

Bonjour, dans le cadre de mes études je recherche une famille qui attend un heureux évènement. Mon master en child development requiert que je puisse observer un nouveau-né de sa naissance à ses deux ans chez lui, une fois par semaine. Vous serait-il possible de transmettre à la famille dans le cas où ils seraient intéressés ? Mon numero est … s’ils veulent me contacter. Merci d’avance

1 « J'aime »

Bonsoir,

Nous vous remercions de l’interet que vous portez a notre agence.

Pourriez-vous nous envoyer votre CV a l’adresse mail suivante : contact.nannies@french-nanny.com

Nous vous contacterons par la suite afin de discuter de votre projet.

Bonne soiree,

Cordialement,
Camille
French Nanny London