Looking for a family during summer

My name is Elisa I am 17, and I usually take care of children and babies.
I am a dynamic person, who likes to help, and who will do everything to make the children feel good (play manual activities, creative, play sports, go out with the children, make pastry, …). I am very patient, attentive and I am used to taking care of children (and babies).
I practice piano for 8 years in conservatory and I do martial arts. I love photography and art. I have been babysitting for a few years and I have a very good approach with children. It is therefore entirely possible if you wish me to send you letters of recommendation. I have PSC1 which is a training for first aid gestures.
It is quite possible that I do the housework, the children’s homework, …
I do not smoke.
I would like to go abroad to discover the world, meet people, speak the language of the country and discover new cultures.

I am looking for a family during July or August !

Je m’appelle Elisa, j’ai 17 ans et j’ai l’habitude de m’occuper d’enfants ainsi que de bébés.
Je suis une personne dynamique, qui aime aider, et qui fera tout pour que les enfants se sentent bien (jouer à des activités manuelles, créatives, faire du sport, sortir avec les enfants, faire de la pâtisserie, …) Je suis très patiente, attentive et j’ai l’habitude de m’occuper d’enfants (et de bébés).
Je pratique le piano depuis 8 ans en conservatoire et je fais des arts martiaux. J’adore la photographie et l’art. Je fais depuis quelques années du baby-sitting et j’ai une très bonne approche avec les enfants. Il est donc tout à fait possible si vous le souhaitez que je vous transmette des lettres de recommandation.
Je possède aussi le PSC1 qui est une formation pour les gestes de secourisme.
Il est tout à fait possible que je fasse le ménage, les devoirs des enfants, …
Je ne fume pas.
J’aimerais partir à l’étranger pour découvrir le monde, faire des rencontres, mieux parler la langue du pays et découvrir de nouvelles cultures.

Je cherche un famille pour m’accueillir en juillet ou en août !