Cours d'anglais English Lessons and Proofreading with Native Teacher

I’m a native speaker teacher (female) with 15 years’ experience and a standard British accent (RP).

I offer a wide range of lessons including Conversation Lessons, English for Travel, General English, Business English, Cambridge English Exams (IELTS, CPE, CAE, etc.), Academic English and Job Search/Interview Preparation. I also provide a proofreading service and have a lot of experience with academic texts.

I meet students at Kings Cross or lessons can be on Zoom. My rates are £35 for a 90-minute lesson and proofreading starts from £15 per 1,000 words.

I’m a nice and friendly teacher and can tailor lessons to your interests and needs - they can be as structured or as informal as you wish. Please get in touch for more details.

(Google Translation)

Je suis une enseignante de langue maternelle (femme) avec 15 ans d’expérience et un accent britannique standard (RP).

Je propose une large gamme de cours, notamment des cours de conversation, l’anglais du voyage, l’anglais général, l’anglais des affaires, les examens d’anglais de Cambridge (IELTS, CPE, CAE, etc.), l’anglais académique et la recherche d’emploi/préparation à l’entretien. Je fournis également un service de relecture et j’ai beaucoup d’expérience avec des textes académiques.

Je rencontre des élèves à Kings Cross ou les cours peuvent être sur Zoom. Mes tarifs sont de 35 £ pour une leçon de 90 minutes et la relecture commence à partir de 15 £ pour 1 000 mots.

Je suis un enseignant gentil et amical et je peux adapter les cours à vos intérêts et besoins - ils peuvent être aussi structurés ou aussi informels que vous le souhaitez. Veuillez nous contacter pour plus de détails.